fullt upp!

Jag har haft fullt upp med förberedelserna inför nyår! Det är anledningen till att jag varit så seg på att blogga ..
Först och främst gick alla våra nyårsplaner i kras, big time.. Så har har riktig panik över det, äntligen löst det dock :) Har varit i stan med sara idag och solat osv, nu är allt klart hoppas jag.
Förutom hur jag ska ha mitt hår :( och hur vi ska sova, men det löser sig :D Bara att dra ihop några madrasser i vardagsrummet.
Imorgon ska jag och sara tagga nästan hela dagen, fixa oss osv och sånt. Vid sex någon gång kommer resten av mina favorit brudar? Wonderfuuuul :*

PUSS
ALICIA

btw blir jag väldigt fräknig när jag solar har jag kommit på :| här är en gammal bild på mina älskade fräknar!
 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0