julafton 2

Är i full gång med att fira min andra julafton nu, jag fick en dator av mamma ;| och sen en massa smått och gott typ, smink pengar kläder armband och annat trevligt! riktigt glad för allt.

Och sen vidare till en väldigt trevlig komentar som jag tänkte skriva ett par rader om;

"ahah jag va bara tvungen att skriva , om du nu "orkade bry dig " varför lägger du upp den då ? och du skriver som om din blogg var jätte känd och den ända bra typ , men den e ju exakt som vilken annan blogg som helst ?
du skriver inget anorlunda än vad alla andra som har blogg gör ? för om din blogg nu hade varit så "känd " som du försöker beskriva , hade du inte haft fler kommentarer då ?"
.. om inlägget; då var det vår tur!

svar; haha! kan inte annat än skratta över förundran om hur du lyckades tolka mitt inlägg så, så för det första;

med inlägget menade jag att jag tycker det är en sjukt LÖJLIG idé, att starta en skvallerblogg som rapporterar om allas privat-blogg-liv i helsingborg. Jag tycker att det är fett jävla löjligt och skrattar till och med högt över hur bloggen uttrycker sig. Jag orkar inte bry mig om den speciellt, men det var väl trevligt att man fick publicitet, sedan vidare diskuterat vilken sorts publicitet det handlar om är en annan historia!


2. Du säger att jag tycker vår blogg är "känd" och att den är precis som vilken annan som helt, så även här, ett; jag tror inte den är känd, jag om nån borde väl veta det eftersom det är jag och maja smom har koll på besökarantalet osv, ellerhur? och vi är långt ifrån kända ;) 2, det här är precis den anledningen jag har för att starta upp min egna blogg! :) (roligt att du förstått) jag tycker även jag att vi kan bli lita tjatiga om vardag osv, även om jag tycker jag bättrat mig den senaste veckan. så det är orsaken till att jag ska starta min egna,  och där sträva efter att skriva sånt som både jag verkligen vill skriva om och som kanske anra kan tycka är intressant (med tanke på att alla är väldigt olika blir det svårt) , men ja , skriva omd et jag själv tyckesr om att läsa och skriva om! och sist, du behöver inte läsa vår blogg om den inte gillas, alla är olika och din "statistik" i diagrammet är inte speciellt viktigt för oss, klarar oss bra med en mindre eftersom det inte är för besökarantalet vi bloggar, hi.
GOD JUL! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0