lovar du att finnas för mig de dagarna min sol inte tycks gå upp?

Jag har varit oaktiv på bloggen. Mitt ljud på laptopen slutade nyss fungera. Min mobil likaså. Jävla otursdag asså.
Sov hos robin, sen va jag på råå och kvällen spenderades med tjejerna på Mezo, nyårsplanering var det ja!

Jag måste lova mig själv att aldrig nånsin ta min pojkvän förgivet. Jag lovar, det är fan inte ofta (snarare aldrig) man träffar någon som behandlar en så fruktansvärt bra. Och ja det gör han verkligen, alltid. Så som ingen annan varit mot mig förr. Och jag trodde att världen bara bestod av alla dom här killarna som är idioter om och om igen, hade nästan slått in i mitt huvud att jag inte kunde anta att någon skulle vara perfekt, att jag var för kräsen och fick gilla läget. Men så kommer robin. Och bara är sådär totalt bäst, så som ingen kille nånsin varit mot mig förr. Så det jag vill säga till dig, och även till mig själv nu att jag aldrig tänker låta mig själv ta dig för givet. Jag ska tänka på hur lycklig du gör mig de dagar jag får vakna upp bredvid dig och de dagar du gör alla dom här små sakerna som får mig att känna mig som den enda för dig. För så är det, du är den enda för mig nu. Jag vill inte vara utan dig och du är verkligen den finaste killen jag känner. Ingen kan va så bra som du.
Jag älskar dig.

ALICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0