Säg mig, finns det någon som älskar dig precis som jag?

Har verkligen haft en strålande julafton även om jag fortfarande sörjer lite att julafton blivit något av oviktig.. Firar jul två gånger varje år, en gång med pappa och släkten på hans sida och en dag med mamma och släkten på hennes sida :) Ganska mysigt ändå, tycker alltid att julafton går så snabbt annars, man hinner inte förstå att det är den 24 förrän dagen efter och då är det över...

Har fått finfina saker från pappa & jenny även om jag egentligen inte önskade mig nånting, förutom klockan & parfymen då..

 - Burberry -the beat

 - klocka från jetset, dock har min genomskinlig rem, fett snygg!
 - miniplattång

 - babyliss iCurl, plattång man lockar med
 - presentkort på ansiktbehandling

Fick även presentkort på Väla för 1000 kr, ett paket från Bodyshop och ett halsband från Pearls For Girls
Riktigt nöjd med allt, fick inte något jag kände "åh shit... ska jag säga att jag vill byta" haha ! Brukar alltid hända...
Och sen får jag resten av mina julklappar imorgon! :)

Kram
A L I C I A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0