Snart ska vi sluta ta varandra för givet och bara låta vinden ta tag i oss

Det finns sorts missnöjd känsla inom mig, och jag vet precis vad det handlar om men jag försöker att ignorera det. Jag har det bra nu. Så är det. Så måste det vara. Men kan inte låta bli att känna den lite då och då, och mitt samvete blir bara mörkare och mörkare för varje dag som går. Det spelar ingen roll. För så är det och jag vet att jag aldrig borde våga. Allt jag kan förlora och sen aldrig vinna igen.

Inviger min fina laptop, har varit på väla idag (hysteriskt) och fixat till min klockrem så att den passar :) Passade även på att köpa ett halsband till alla mina Pearls for girls-berlocker. Fint!
Nu pratar jag i telefon med oliver . Snart ska jag till min moster en stund och sen till robin.

A L I C I A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0